Slăbiți glutele. 2. Du sângele în zona pe care vrei să o remodelezi

slăbiți glutele

1. Mişcările specifice gluteilor

Pare un titlu teatral, cu scop de atragere a atenţiei. Dar posteriorul tău este doar o altă parte a corpului tău, regenerabilă şi remodelabilă la orice slăbiți glutele. Îngrijirea corpului tău este o responsabilitate zilnică şi un sport pe care îl înveţi.

10 MIN SIDE BOOTY - GLUTEUS MEDIUS - Round Booty Workout At Home - Beginners - Resistance Bands

Bine, bine, una este dorinţa, alta este putinţa. Pentru că, atunci când vine vorba de posteriorul tău şi de celulită, slăbiți glutele cele mai multe ori nelipsită din peisaj, trebuie să înţelegi următorul lucru: celulita nu este o problemă ce ţine doar de piele şi de grăsimea subcutanată, ci este o problemă ce ţine de fibrele musculare specifice zonei.

5 posturi de yoga eficiente pentru a-ți tonifica gluteii - Ingrijirea Pielii -

Ai observat deja că, în încercarea ta de a da posteriorului tău o formă mai lucrată şi mai netedă, alergatul nu ajută, cremele nu ajută decât superficial, electrostimulările par doar un tratament scump şi inconfortabil, masajele sunt minunate dar la fel de costisitoare, plus că imediat ce te-ai oprit din a ţine lucrurile strâns în frău, problema revine. Revine pentru că toate aceste slăbiți glutele acţionează asupra efectelor, asupra pielii şi stratului de grăsime subcutanal, slăbiți glutele nu asupra musculaturii la nivel profund din zona posteriorului.

Pentru rezolvarea problemei tale, te invit să faci cunoştinţă cu cei 3 muşchetari, adică cei 3 slăbiți glutele. Muşchii posteriorului tău: Gluteusul Mare, Mediu şi Mic. Sunt 3 năzdrăvani, care vorbesc o limbă proprie, pe care, dacă o înveţi, îi transformi în 3 mieluşei ascultători.

Când aceşti muşchi nu sunt stimulaţi în mod recurent şi corespunzător, îşi pierd tonusul şi capătă un aspect flasc, moale, atrofiat.

slăbiți glutele amp pierdere de grăsime

Când musculatura este netonifiată şi atrofiată, pielea şi stratul normal de grăsime protector de deasupra, nu au un suport robust pe care să se aşeze, şi capătă un aspect neregulat, cu adâncituri şi umbre, pe care tu îl numeşti celulită.

Exerciţiile fizice pe care le ai de făcut, trebuie să acopere, în mod regulat, toţi muşchii zonei posteriorului, astfel încât aceştia să capete tonus şi volum şi să împingă în sus pielea, iar aspectul să se niveleze, să se estompeze neregularităţile cu aspect de celulită. Ce ai tu nevoie este să lucrezi şi remodelezi toate cele 3 planuri musculare enumerate mai sus din familia gluteus. Mai ales că, dacă ai şi muncă de birou, cum au majoritatea oamenilor, aceşti muşchi sunt inactivi atâtea ore în şir, zi după zi, deci nu este de mirare că devin moi şi lipsiţi complet de tonus, de unde şi aspectul neregulat specific celulitei.

Bine, bine, slăbiți glutele că ştiai deja că musculatura posteriorului trebuie lucrată, dacă vrei un alt aspect. Întrebarea slăbiți glutele când, cât şi cum o lucrezi? Pentru asta trebuie să înţelegi cele 2 axe ale remodelării posteriorului tău: Cunoaşte fiziologia acestor muşchi şi tipul de mişcare la care aceştia răspund Du sângele în zona pe care vrei să o reconstruieşti Slăbiți glutele, pare cam tehnic, dar dacă vrei rezultate, trebuie să îţi asumi aceste informaţii noi.

  1. Articole recomandate: Te-ai întrebat vreodată cum să obții acel fund perfect?
  2. Задержав дыхание, Элвин ждал момента, ведомого из всего человечества лишь ему - момента, когда оживет и затрепещет первая звезда.
  3. MERSUL PE SCARĂ ÎȚI CONSTRUIEȘTE GLUTE? - EXERCIȚII ALE CORPULUI INFERIOR -
  4. Cum să Îţi Remodelezi Armonios Posteriorul? | Școala de Slăbit
  5. 27 Slăbește ideas in | slăbește, sănătate, sănătate și fitness
  6. Qigong slabeste

Mişcările specifice gluteilor Cele 3 tipuri de gluteus trebuie stimulate în funcţie de fibrele musculare specifice lor. Există fibre musculare cu contracţie lentă numite fibre roşiiproiectate pentru anduranţă. Le foloseştide exemplu, pentru postură, mers, alergat maratoane. Sunt fibrele care nu ard multă slăbiți glutele, generează forţă puţină şi obosesc greu.

Construiește-ți glutele Marcă de urcător de scări, StairMaster este o mașină slăbiți glutele antrenament cardio găsită în multe săli de sport și case. Construiește rezistență cardiovasculară în timp ce tonifiază și consolidează mușchii corpului inferior, inclusiv gluturile tale. StairMaster poate fi ajustat pentru o intensitate mai mare, lucrând corpul inferior mai greu, făcând antrenamentul cardio mai dificil. StairMaster vă ajută să vă construiți glute. Folosiți-o în mod regulat timp de cel puțin 30 de minute pe sesiune pentru a obține cele mai bune rezultate.

Pentru a le accesa, trebuie să lucrezi ori încet, ori cu greutăti mici, lent, mai multe repetări, gen repetări pe serie. Apoi există fibrele cu contracţie rapidă numite şi fibre albecare obosesc mai repede, dar dezvoltă forţă mai mare, rapidă.

Beginner Glute Home Workout [Video] | Glutes workout, Gym workout tips, Fitness workout for women

Le foloseşti, de exemplu, într-un sprint, în sărituri sau slăbiți glutele ridici ceva foarte greu. Pentru a le dezvolta, trebuie să lucrezi rapid, în viteză rurnul de grăsime 1rm cu greutăţi mari dar număr mic de repetiţii maxim 5. Gluteii nu se prea activează în mişcări simple precum mersul pe jos, alergatul prin parc sau ridicatul de pe scaun.

De aceea majoritatea antrenamentelor pentru posterior constă din mişcări lente, de multe ori cu greutatea propriului corp, pentru a se accesa fibrele lente din toate cele 3 planuri gluteice. Alternativ, pentru a lucra şi fibrele rapide din aceste planuri musculare, sunt recomandate exerciţiile cu greutăţi mari şi număr mic de repetări sau intervalele cardio care antrenează această zonă, gen alergat pe scărisărituri cu deplasare, coarda, etc.

O formulă eficientă de exersare a slăbiți glutele gluteice constă dintr-o alternanţă, pe zile, între exerciţiile lente, care accesează fibrele lente profunde şi exerciţiile rapide şi de intensitate înaltă, care accesează fibrele albe cu contracţie rapidă.

O zi lucrezi lent cu multe repetiţii, o zi lucrezi rapid cu puţine repetiţii sau cu intervale. Şi tot aşa.

slăbiți glutele arc pentru a arde burta grăsime

Iar în ziua a 7-a, precum în cartea sfântă, te odihneşti. Din fericire, Internetul este plin de exerciţii pentru muşchii posteriorului.

Contează să ajungi să identifici ce grupă musculară va accesa fiecare tip de exerciţiu ales de tine şi să ai răbdare să îl aplici în mod constant.

slăbiți glutele ceaiul brazilian de slăbire

Poţi alege să faci exerciţii pentru posterior la tine acasă, poţi merge la sală, poţi să îţi iei un antrenor. Dacă ai înţeles explicaţiile de mai sus, vei slăbiți glutele pentru ce exerciţii slăbiți glutele optezi atunci când alegi de pe Internet sau când eşti în sala de forţă sau în parc.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere? Traduceți descrierea înapoi în engleză Statele Unite ale Americii Traduceți This app provides different plank variations to help you lose weight, gain strength and get a stronger core.

Du sângele în zona pe care vrei să slăbiți glutele remodelezi Acest principiu de aur îl poţi aplica pentru orice zonă a corpului tău, de la braţe, la talie, la scalp sau posterior. În corpul tău există aproximativ 90 km de vase de sânge, slăbiți glutele tu ai doar câţiva litri de sânge.

Tu nu ai sânge pierdere în greutate yp10 irigi simultan întreg corpul şi toate zonele sale. De aceea, irigarea cu sânge se face alternativ, în funcţie şi de priorităţi.

Yoga pentru glute:

Pe parcursul a 8 minute, sângele face un tur complet al corpului tău, însă va vizita unele zone de multe ori, iar pe altele, doar o dată. Răspunsul este dat de cât de tonifiată sau flască arată musculatura în acest moment. Dacă vrei o musculatură lucrată, toxinele drenate de la nivel limfatic şi un aspect sănătos, fără celulită, atunci trebuie să duci sângele cât mai des în zona respectivă.

Cum faci acest lucru?

Gymshark athlete, Whitney Simmons takes you through an ab workout in the Fit collection. Try these moves with or without a barbell depending on your intensity preference.

Ghici ghicitoare cum?

Ațiputeafiinteresat