Pierderea în greutate de stocare a glicogenului. Cum se restabilește glicogenul (cu fotografii) - Sfaturi -

pierderea în greutate de stocare a glicogenului

Vitamine Ce este glicogenul muscular? Este necesar pentru pierderea in greutate? Astăzi, să analizăm ce este glicogenul muscular, cum să îl acumulăm și să îl consumăm corect și de ce avem nevoie de el? Pentru ce este responsabil această componentă? Bună ziua, dragi pierderea în greutate de stocare a glicogenului Cu tine Svetlana Morozova.

Modalități de restaurare a glicogenului

Ne-am ocupat deja de mai multe ori de unde provine energia noastră în timpul antrenamentului. Și astăzi vorbim în sfârșit despre principala sursă de energie a mușchilor - glicogen.

Să mergem! Eu, Svetlana Morozova, vă invit la web-seminarii utile și interesante! Prezentator, Andrei Eroshkin.

Modul în care corpul tău folosește glicogen

Expert de restaurare a sănătății, Nutritionist certificat. Subiecte de webinarii viitoare: Cum sa slabesti fara vointa si ca greutatea nu sa intors din nou? Cum sa devii din nou sanatos fara pastile, intr-un mod natural? Glicogenul este un jucător de rezervă sau principal?

Este necesar pentru noi în fiecare secundă, indiferent dacă suntem fier în hol sau doar să ne gândim la asta, situată pe canapea. După cum trebuie să vă amintiți, principala noastră sursă de energie este carbohidrații. Toți carbohidrații pe care îi consumăm împreună cu alimentele sunt defalcați la glucoză: simplu - imediat, complex - treptat.

Această glucoză reacționează cu insulina, un hormon pancreatic.

pierderea în greutate de stocare a glicogenului arderea grăsimilor la odihnă

Insulina "dă verde" asimilării sale, iar apoi glucoza formează molecule ATP - adezin trifosfat - motorul nostru energetic. Și reziduurile de glucoză, care nu sunt consumate imediat, sunt procesate și depozitate în ficat și mușchi sub formă de glicogen. Ce se întâmplă cu glicogenul următor? Atunci când glucoza liberă și-a făcut treaba, iar energia este deja necesară vă este foame sau lucrați fizicse utilizează glicogen - se împarte din nou în glucoză.

De aici el merge pentru menținerea glicemiei, adică pentru energia tuturor organelor și sistemelor. În pierderea în greutate de stocare a glicogenului muscular, această componentă este responsabilă pentru munca și recuperarea mușchilor înșiși.

Rezervorul de glicogen pentru mușchi este inițial mic. Dacă comparați cu ficatul, diferența este foarte mare. Cu toate acestea, cu antrenamente regulate, mușchii cresc, și rezervorul în sine sarcoplasmde asemenea. De aceea, este dificil pentru o persoană neinstruit să efectueze aceleași exerciții care sunt ușor de realizat de către un profesionist - există pur și simplu mai puțină energie în mușchi. Glicogenul muscular: funcții Deci, pentru a rezuma, de ce avem nevoie de glicogenul muscular: Umple muschii, datorită acestui fapt, ele arată elastice, se potrivesc, există o ușurare ușoară; Oferă energie pentru direcționarea funcțiilor musculare întindere, contracție ; Împiedică arderea musculară sub sarcini grele; Oferă absorbția de energie a proteinelor - restabilește fibrele musculare și le ajută să crească.

Fără carbohidrați, mușchii nu pot obține aminoacizi și nu pot construi fibre musculare din ele.

Glicogen pentru frumusețe și sănătate Deoarece glicogenul este o sursă internă de energie în organism, deficiența acestuia poate provoca o scădere generală a energiei întregului corp. Acest lucru afectează activitatea foliculilor de păr, a celulelor pielii și, de asemenea, se manifestă într-o pierdere a strălucirii ochilor.

Dacă antrenamentul este conceput pentru pierderea în greutate, acesta este exact ceea ce se obține. Dacă doresc să construiască mușchi, atunci antrenamentul este construit astfel încât întregul glicogen să fie cheltuit pe bani și nu are timp. Cu toate acestea, dacă la începutul antrenamentului, glicogenul nu a fost suficient, atunci începe defalcarea proteinei - mușchii înșiși.

Toata lumea se teme de aceasta - atat pierzand in greutate cat si cresterea in greutate.

Cât durează glucoza când lucrezi?

Îmbunătățirea dorită nu numai că nu vine, ci se "topeste" complet, recuperarea mușchilor durează pierderea în greutate de stocare a glicogenului și este dificilă. Și antrenamentul în sine este mai greu, nu există suficientă forță chiar și pentru încărcăturile obișnuite. De aceea toate schemele de formare se bazează pe numărarea glicogenului.

Sinteza și defalcarea sa în țesutul muscular ne dau atât pierderea în greutate, cât și câștigul de mușchi. Dacă totul se întâmplă la timp. Cu siguranță nu doriți să lucrați "inactiv". Vrei o ușurare bună și un minim de grăsime corporală, nu? Și pentru asta trebuie să știți cum să epuizați în mod corespunzător magazinele de glicogen și să le puteți umple.

Ce trebuie să știe fiecare sportiv despre glicogen

Asta vom analiza acum. Literate deșeuri Să vedem cum să folosim corect glicogenul muscular, dacă doriți: Pierde greutate. Pentru a arde grasimea rapid, trebuie să fii angajat atunci când depozitele de glicogen sunt epuizate. De exemplu, dimineața pe stomacul gol sau nu mai puțin de 2 ore după masă. Și după ce vă faceți timp să mâncați.

Diagnostice Glicogen pentru creșterea în greutate și arderea grăsimilor Procesele de ardere a grăsimilor și creșterea mușchilor depind de mulți factori, inclusiv de glicogen.

Energia necesară pentru a restabili corpul va dura mai ales din grăsime. Dar nu uitați să beți! În același timp, formarea ar trebui să fie de cel puțin o jumătate de oră. Acest lucru este la fel de mult ca este necesar pentru a diminua glicogenul muscular.

pierderea în greutate de stocare a glicogenului jaco slimming costum makassar

Cu antrenament aerobic cu acces sporit la oxigenprocesul de pierdere a grăsimilor este mai ușor. Dacă alegeți o antrenament de intervale, atunci este mai intensă consumul de energie și 15 minute vor fi suficiente pentru a putea fi grăsime.

Am un articol separat despre caracteristicile antrenamentelor de intervale, vă sfătuiesc să le citiți. Obțineți masa musculară. În acest caz, dimpotrivă, nivelul glicogenului muscular trebuie crescut înainte de antrenament.

Sugar: The Bitter Truth

Prin urmare, înainte de antrenament merită să mănânci alimente cu carbohidrați. Trebuie să fie ceva ușor digerabil, cum ar fi un fruct, o bucată de terci sau un câștigător.

Glicogen pentru creșterea în greutate și arderea grăsimilor

Și cu 2 ore înainte, asigurați-vă că aveți o masă completă. Pentru a câștiga masa musculară, trebuie să existe atât exerciții aerobice, cât și exerciții anaerobe anaerobe în programul de instruire. Acestea din urmă provoacă microtraumas în miofibrili, în timpul vindecării lor crește mușchii. Este timpul să faceți alegerea potrivită pentru sănătatea dumneavoastră.

pierderea în greutate de stocare a glicogenului îndepărtarea grăsimilor bucale și pierderea în greutate

Nu este prea târziu - acționează! Acum, rețetele vechi de de ani sunt disponibile pentru dvs. Începeți să restabiliți sănătatea astăzi!

  • Dieta proteină-carbohidrați pentru scăderea în greutate: meniu și rezultate - Societate -
  • Glucoza și glicogenul - Analize

Formarea nu ar trebui să fie intensă și lungă. Tehnica este importantă aici, dar nu și viteza. Este necesară încărcarea corectă a fiecărui grup muscular, acesta nu va funcționa rapid. Noi refacem cheltuielile Timpul maxim de recuperare a depozitelor de glicogen în mușchi depinde de mai multe condiții: Rata de metabolizare prin urmare, prima sarcină pentru pierderea în greutate și creșterea în greutate este de a accelera metabolismul ; Durata antrenamentului.

Totul este logic: cu cât este mai mare recuperarea; Tip de exercițiu: după antrenamentul aerobic, recuperarea burly fat burner app rapidă, până la două zile; în timp ce cele anaerobe necesită o recuperare mai lungă, poate dura până la o săptămână pentru un grup de mușchi; Gradul de fitness al unei persoane: cu cât este mai bine pregătit, pierderea în greutate de stocare a glicogenului atât este mai mare depozitul său de glicogen, nu uitați?

Și mai mult timp este nevoie pentru a recupera. Prin urmare, ne respingem reciproc din cauza noastră. Zilele de antrenament sunt împărțite în grupuri musculare: astăzi este ziua picioarelor, a doua zi după ziua de mâine este ziua brațelor și pieptului, iar data viitoare este ziua spatelui. Și se pare că fiecare grup este instruit o dată pe săptămână. Cu antrenamente deosebit de greu - chiar și 1 dată în 2 săptămâni. Numai alimentele cu carbohidrați pot restabili depozitele de glicogen.

Prin urmare, dietele low-carb în recrutarea de mase musculare - ideea este așa-așa. Un alt lucru, dacă utilizați BUCH - proteine-carbohidrați de alternanță.

Ce trebuie să știe fiecare sportiv despre glicogen Giardia Fibrele noastre musculare sunt fabricate din proteine, dar pentru a construi mușchi mari și a deveni mult mai puternici, trebuie să consumați mulți carbohidrați. Dacă nu, pierzi foarte mult. De ce? Pe scurt, logica este: Sursa principală de energie pentru mușchi în timpul exercițiilor intense este un carbohidrat complex cunoscut sub numele de glicogen.

Dar această metodă este bună pentru culturisti înainte de competiții - vă permite să uscați grăsimile și să nu pierdeți mușchii. Adesea, acest lucru nu merită făcut.

Ațiputeafiinteresat