Jog de zi cu zi să piardă în greutate

Tip Walker joc vrea să-și piardă în greutate

Luați în considerare obiectivele dvs. Pierderea în greutate este un joc de numere.

Cât de multe și cât de mult puteți pierde în greutate

Mănâncă mai puține calorii decât arzi și vei slăbi. Nu toată lumea arde același număr de calorii zilnic, deci nu toată lumea ar trebui să mănânce același număr de calorii pentru a-și atinge obiectivele de slăbire.

30 de minute WORKOUT - Antrenamentul 1/7

Determinați-vă propriile necesități zilnice de calorii, apoi creați un deficit de 1. Pentru unii oameni, această rată poate fi prea agresivă și vor trebui să își modifice obiectivele pentru a pierderea în greutate optifast mai încet. Să-ți dai seama că caloriile trebuie să piardă două kilograme pe săptămână Metabolismul dumneavoastră bazal, numărul de calorii pe care le ardeți zilnic doar pentru a supraviețui, este individual și este determinat genetic.

Vârsta, sexul, dimensiunea și nivelul de activitate influențează, de asemenea, câte calorii arzi pe zi.

jog de zi cu zi să piardă în greutate

Anumite formule matematice vă ajută să vă estimați necesarul de calorii, la fel ca și calculatoarele online. Folosiți un calculator online sau consultați un dietetician, pentru a vă da seama de cheltuielile personale zilnice cu calorii.

De ce trebuie femeile supraponderale să gestioneze greutatea în timpul sarcinii?

Un kilogram de grăsime este egal cu 3. Odată ce știți câte calorii aveți nevoie zilnic, scădeți 1.

  • Primul loc unde pierzi grăsimea corporală
  • 25 kg pierdere în greutate pe lună
  • Cum să piardă în greutate după 40 de ani 1.

Puteți reduce caloriile prin reducerea dimensiunilor porțiilor și alegerea alimentelor cu conținut scăzut de calorii, dar pur și simplu consumul a 1. Femeile, în special, deseori ard doar 1.

Pierde în greutate într-o săptămână, care a incercat Câtă greutate pierde în 6 săptămâni, câtă greutate poți pierde în 1 săptămână keracalita-jaristea. Cum de a pierde greutate rapid, fără Exercitarea într-o săptămână. Cum de a pierde in greutate la 10 kg într-o săptămână? Un joc activ în fotbal de 3 ori pe săptămână, Carne supe înlocuiți-o cu una de legume.

Reducerea a 1. Pentru majoritatea oamenilor, consumul unui regim zilnic de doar 1. Este posibil ca bărbații să poată pierde 2 kilograme pe săptămână consumând 1.

Cum tehnologia a făcut (și nu a ajutat) personalul să piardă în greutate

Măriți numărul de calorii pe care le ardeți Exercitarea regulată oferă metabolismului un impuls pentru a vă ajuta să slăbiți 2 kilograme pe săptămână. Colegiul American de Medicină Sportivă susține că sunt necesare de minute pe săptămână de intensitate moderată pentru a obține o pierdere semnificativă în greutate.

jog de zi cu zi să piardă în greutate

Adică aproximativ 50 de minute pe zi, de cinci ori pe săptămână. Pentru o persoană de de kilograme, 50 de minute de mers vioi arde de calorii, înotul arde de calorii și joggingul la o viteză de 5 mph arde de calorii.

jog de zi cu zi să piardă în greutate

Arderea acestor calorii prin exerciții fizice înseamnă că nu va trebui să restricționați caloriile pe care le consumați la fel de mult pentru a slăbi 2 kilograme pe săptămână.

Unii oameni ar putea avea nevoie să facă exerciții fizice și mai mult pentru a crea un deficit caloric care să permită o pierdere de 2 kilograme pe săptămână. Exercițiul nu înseamnă că poți mânca orice îți place - înseamnă pur și simplu că nu trebuie să îți limitezi dieta la fel de mult. Caloriile dvs.

Pierde în greutate timp de 6 săptămâni la 5 kg

Când corpul tău este mai mare, este nevoie de mai multe calorii pentru a-l alimenta - astfel, este mai ușor să creezi un deficit caloric.

Pe măsură ce vă apropiați de greutatea țintă, este nevoie de mai puține calorii pentru a vă rula motorul metabolic și, prin urmare, de reduceri mai mari de calorii și mai mult exercițiu pentru a menține rata de scădere în greutate de 2 kilograme pe săptămână. De exemplu, puteți obține rezultate cu un plan de 1.

jog de zi cu zi să piardă în greutate

Când pierderea în greutate se oprește, va trebui să vă reevaluați arderea zilnică de calorii și să restricționați în continuare caloriile și să faceți mai mult exercițiu pentru a străpunge platoul.

Restricțiile dietetice extreme creează stres care, de fapt, face mai dificilă pierderea în greutate. Un studiu publicat într-un număr al Medicinii psihosomatice în a constatat că dieta crește producția de hormon cortizol; aceasta înseamnă că monitorizarea caloriilor este un factor de stres perceput.

Cortizolul, în mod ironic, vă poate conduce corpul să stocheze - mai degrabă decât să ardă - grăsimi, ceea ce înseamnă că devotamentul față de o restricție semnificativă a caloriilor poate să se întoarcă într-o anumită măsură.

Întrebați-vă de ce v-ați stabilit un obiectiv atât de solicitant de slăbit. Pierderea a 2 kilograme pe săptămână jog de zi cu zi să piardă în greutate necesita o abordare nedurabilă care vă poate face să vă simțiți lipsiți sau nefericiți.

Pregatirea

Acest lucru vă poate determina uneori să renunțați și să vă îngrași în greutate. Examinați-vă stilul de viață general și luați în considerare schimbarea strategiei pentru un obiectiv mai durabil de pierdere în greutate. Acest lucru ar necesita un deficit de doar până la de calorii pe zi. Ai avea loc să consumi o jog de zi cu zi să piardă în greutate ocazională, să sărbătorești o sărbătoare sau să te răsfeți la o petrecere.

Păstrarea aceste puncte în minte, încercați banane și lapte dieta pentru a vărsat de centimetri in plus cu succes și se potrivesc în rochia ta preferata.

Ațiputeafiinteresat