Făină satu pentru pierderea în greutate

făină satu pentru pierderea în greutate

Nutritie 7 octombrie Faina este un ingredient care se gaseste in camara oricui — se foloseste pentru a face deserturi, produse de patiserie, paste, paine… Cu toate acestea, se spune ca unele tipuri de faina sunt mai sanatoase decat altele.

făină satu pentru pierderea în greutate

De exemplu, faina alba de grau care se gaseste in toate magazinele este mai putin sanatoasa, deoarece este rafinata pentru a indeparta taratele si germenii din boabele de grau. Si se stie ca ele stocheaza cea mai mare parte a nutrientilor si a fibrelor. Prin urmare, tot mai multi sunt interesati sa inlocuiasca acest tip de faina alba cu optiuni mai sanatoase, atat pentru coacere cat si pentru gatit.

făină satu pentru pierderea în greutate

Iata, in cele ce urmeaza, 5 dintre cele mai sanatoase tipuri de faina care pot fi folosite pentru o varietate de retete: 1.

Este mai bogata in calorii decat faina alba de grau sau cea traditionala din cereale si este o sursa buna de proteine, grasimi, fibre si minerale precum fier si potasiu.

făină satu pentru pierderea în greutate

Spre deosebire de faina de cereale, faina de cocos contine o cantitate substantiala de grasime. Aceasta grasime făină satu pentru pierderea în greutate in principal saturata si cuprinde in mare parte trigliceride cu lant mediu MCTcare pot reduce inflamatia si pot sustine un metabolism sanatos.

făină satu pentru pierderea în greutate

Desi este un subect controversat, grasimile saturate din nuca de cocos iti afecteaza probabil sanatatea in mod diferit fata de mancarea rapida, prajiturile si carnea procesata — si poate oferi chiar beneficii. Faina de cocos este, de asemenea, bogata in antioxidanti si pare sa aiba proprietati antimicrobiene.

făină satu pentru pierderea în greutate

Ațiputeafiinteresat