Fat ars prin sărituri. Coarda de sarituri – Lifeline Power Jump Rope

O a treia opțiune Atât o alergare bună, cât și un antrenament cu sfoară vă vor lăsa transpirația și suflarea pentru aer. Dar care este mai bine pentru arderea grăsimilor? Deoarece ambele tipuri de exerciții fizice sunt arzătoare de calorii eficiente, dezbaterea de sfoară și de alergare de obicei se reduce la cea pe care o găsești mai convenabilă sau plăcută.

FRÂNGHIA DE SĂRITURI ARDE GRĂSIMEA MAI BINE DECÂT ALERGAREA? - ALERGARE - 2021

În funcție de cât de repede sări coarda, puteți arde aproximativ aceleași calorii ca și alergând la 5 până la 7 mph. Dar, în cele din urmă, ce tip de exerciții arde mai multe calorii și grăsimi pe termen lung depinde de care este cel mai probabil să rămâi.

Bacsis De ce contează bucuria și comoditatea Deși oamenii de știință încă rezolvă unele dintre cele mai fine detalii ale mecanismului de pierdere în greutate a organismului, ei știu că pentru majoritatea oamenilor se reduce până la stabilirea - și apoi menținerea unui deficit de fat ars prin sărituri pe termen lung.

Dar dacă vă angajați să pierdeți în greutate treptat, puteți crea un stil de viață fat ars prin sărituri, care nu numai că vă oferă bucurie, dar, de asemenea, vă asigură că, odată ce kilogramele scad, sunt fat ars prin sărituri în bine.

Nou Descriere Sărind peste fără fir nu ocupă spaţiu oriunde, astfel puteti sari si sari si sari fără încurcătură în coarda, face exerciţiile mai convenabil si mai interesant Acest lucru este complet ajustabil. Există clipuri gri la sfârşitul mâner care deţin frânghie în loc, doar desface frânghie din clipuri şi scurtaţi-l aşa cum vă place. Este corectă şi uşor pentru a reseta. Ajuta să arde de grăsime, pierde greutate, frumuseţea corpului şi sănătos. Există funcţia bluetooth, puteţi verifica parametrul telefonul Portabil şi compact.

Centrele pentru controlul și prevenirea bolilor recomandă o rată de pierdere în greutate de 1 până la 2 kilograme pe săptămână ca fiind rata ideală sănătoasă și durabilă de pierdere în greutate.

Deoarece pierderea unei kilograme de grăsime corporală necesită un deficit de calorii de aproximativ 3.

pierderea în greutate bollywood înainte și după cum să pierzi grăsimea buricului mai repede în mod natural

Puteți crea acel deficit utilizând dieta, exercițiul fizic sau o combinație a ambelor. Cercetările efectuate de Registrul Național pentru Controlul Greutății arată în mod concludent că utilizarea celor două abordări este modul în care majoritatea oamenilor reușesc să piardă în greutate și să o mențină. Această abordare pe termen lung este motivul pentru care este atât de important să alegi un tip de antrenament care să funcționeze pentru stilul tău de viață și să te simți suficient de bine încât exercitarea să devină propria recompensă.

bodydynamix slimvance core slimming complex complex 21 moduri neobișnuite de a pierde în greutate

Dacă puteți arde mai multe calorii pe oră cu alergarea, dar vă bucurați de sărituri mai mult, probabil veți arde mai multe calorii pe termen lung cu o sfoară de sărituri - pentru că sunteți mai probabil să o continuați. Contrarul se aplică, de asemenea, desigur.

Coarda de sarituri – Lifeline Power Jump Rope

Jump Rope vs. Running: Calorii S-ar putea să fi observat un pic de limbaj confuz cu privire la faptul dacă frânghia de salt și alergarea arde mai multe calorii. Acest lucru se datorează faptului că cât de greu te descurci are un efect mare asupra numărului de calorii pe care le arzi - așa că există o cameră adevărată cu pericol, în funcție de exercițiul în care te simți mai bine sau te bucuri mai mult.

skype pierdere în greutate spam cum se pierde o persoană grasă în greutate

Dacă sunteți suficient de coordonați pentru a sari coarda repede și continuu, veți arde mai multe calorii cu asta. Pe de altă parte, dacă macro mese pentru pierderea de grăsimi un alergător bun, care se încurcă fără speranță într-o coardă de sărituri, atunci își desfășoară pantofii de alergare - sunt o modalitate arde grăsime anabolică de a arde mai multe calorii.

Iată câteva numere pentru a ilustra unde punctul de basculare este între cifrele de calorii pentru sfoara de sari sau alergare. Conform Consiliului American pentru Exercițiu contor de calorii pentru activitate fizică, dacă cântărești de kilograme și sari repede de frânghie, poți arde un impresionant de calorii într-o antrenament de jumătate de oră. Dacă sunteți un jumper de frânghie lent, veți arde în schimb aproximativ de calorii.

10 MIN CARDIO INCEPATORI / EXERCITII CARDIO ACASA / SLABESTE

Dar dacă cântărești de kilograme? Dacă sari repede cu frânghia, poți arde aproximativ de calorii în 30 de minute. Și dacă cântărești de kilograme și nu ești atât de rapid pe frânghia de sărituri, te uiți la de calorii în jumătate de oră de săritură lentă a frânghiei.

Jumping Rope arde grăsimea mai bine decât să alergi?

Pentru a îndeplini această cifră la o alergare, ar trebui să mențineți o alergare de 5 mph timp de 30 de minute. Alți factori în joc Atât săriturile, fat ars prin sărituri și alergarea implică un impact asupra articulațiilor dvs. Ambele tipuri de exerciții fizice sunt relativ ieftine după ce ați făcut investiția inițială - o sfoară bună și pantofi cu o amortizare decentă pentru unul și o pereche de pantofi de alergare corespunzătoare pentru cealaltă.

Cu toate acestea, dacă nu aveți un spațiu decent și sigur în care să parcurgeți cartierul, va trebui să conduceți sau să efectuați un tranzit în masă către o destinație de alergare, să investiți într-o banda de alergat acasă sau să plătiți un membru la sală. Dar situația ta de viață?

Un antrenament cu frânghie de sărituri fat ars prin sărituri ușor de făcut acasă, deoarece tot ce ai nevoie este o frânghie de sărituri și câțiva metri fat ars prin sărituri de spațiu în care să lucrezi - așa că înseamnă că nu trebuie să îți faci griji cu privire la o zi ploioasă sau la un blocaj în trafic.

Cele mai bune 15 antrenamente HIIT pentru arderea grăsimilor

Dar dacă locuiești într-un apartament sau un apartament la etaj, vecinii tăi de la etaj probabil vor aprecia îndreptarea ta pentru o fugă în loc să sări în dtrim slimming tavanului lor. În cele din urmă, care vă este mai distractiv sau mai interesant?

pierderea de grăsimi după transferul de grăsimi cum să ardeți grăsimea burtă în mod natural

Din nou, un exercițiu de care te bucuri cu adevărat este mai probabil să ducă la succes pe termen lung. Așadar, dacă vă bucurați de provocarea coordonării mână-ochi a unui antrenament cu sfoară și vă bucurați să adăugați trucuri, cum ar fi dublurile subterane sau leagănele laterale, acesta poate fi cel mai bun antrenament pentru dumneavoastră.

slimming bumbac blend bland cake boss soție pierdere în greutate

Dar dacă preferi aerul proaspăt de a alerga afară sau provocarea de a scufunda adânc pentru a o face peste dealuri, sau apreciați cu adevărat caracteristica de realitate virtuală pe numeroase benzi de alergare moderne, care vă permit mașina să fat ars prin sărituri adapteze automat pentru a imita cursele celebre de cursă sau tipurile de teren specificate, s-ar putea găsi că este mai stimulant.

O a treia opțiune Chiar trebuie să alegeți între a alerga sau a face un antrenament cu sfoara?

Dacă sunteți extrem de motivați și vă pasă doar de care arde mai repede caloriile, nu există niciun motiv să nu mergeți cu cel care vă va oferi un număr mai mare. Dar dacă nu fat ars prin sărituri pregătești special pentru o competiție de sărituri sau un eveniment de alergare, nu există niciun motiv să nu poți trece între cele două exerciții pe măsură ce starea de spirit te lovește. De fapt, schimbarea rutinei de antrenament de fiecare dată îți poate aduce beneficii corpului, deoarece ajută la scăderea riscului de rănire în exces.

Acest lucru este valabil mai ales în cazul antrenamentelor de impact, cum ar fi alergarea și săritul cu frânghie, așa că nu fiți timizi cu privire la amestecarea altor tipuri de exerciții în rutina de antrenament. Exemple de antrenamente cu impact scăzut pe care le puteți încorpora pentru a oferi corpului tău o pauză includ înotul, ciclismul, patinajul in linie, caiacul sau canotajul și folosirea unei mașini de canotaj.

Oricare dintre aceste antrenamente contează către recomandările Departamentului de Sănătate și Servicii Umane ale SUA pentru activitatea fizică: Pentru a menține o sănătate bună, ei doresc adulții să obțină minimum de minute de intensitate moderată cardio pe săptămână sau 75 de minute de intensitate viguroasă cardio.

Dacă faceți mai mult decât acele sume minime, veți beneficia de mai multe beneficii pentru sănătate. HHS recomandă, de asemenea, de formare a forței toate grupurile tale musculare majore de două ori pe fat ars prin sărituri.

  1. Coarda de sarituri - Lifeline Power Jump Rope - DIMI Fitness
  2. Jumping Rope arde grăsimea mai bine decât să alergi? - Sănătate -
  3. Mâncăruri sănătoase ușoare pentru pierderea în greutate
  4. Destinat adulților peste 17 ani 13 Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?
  5. FRÂNGHIA DE SĂRITURI ARDE GRĂSIMEA MAI BINE DECÂT ALERGAREA? - ALERGARE -
  6. Pierde in greutate dupa 65

Si ghici ce? Indiferent de exercițiul pe care l-ați ales în frânghia de săritură sau de alergare, antrenamentul de forță adecvat vă va ajuta să vă simțiți mai repede și mai puternic făcând fat ars prin sărituri exercițiu ales.

pierderea în greutate schema de piramidă de cafea ed cunningham pierdere în greutate

Ațiputeafiinteresat