Cum să pierzi greutatea de la burtă. Cum să pierzi burta și grăsimea coapsei în 2 zile

cum să pierzi greutatea de la burtă
WhatsApp Mâncarea lentă vă permite să nu supraîncărcați sistemul digestiv.

Avertizare Decizia de a alăpta poate fi una sănătoasă pentru tine și bebelușul tău, dar deseori complică încercările tale de a pierde în greutate - în special grăsimea inestetică a abdomenului postpartum. A fi lipsit de somn și a simți că nu poți părăsi copilul pentru perioade lungi de timp poate crea dorința de a mânca și a face imposibil de a face exerciții fizice.

cum să pierzi greutatea de la burtă

Este extrem de importantă consumul de calorii adecvate, nutritive pentru a menține alimentarea cu lapte. Folosiți asistența medicală pentru a vă motiva să vă curățați dieta și să includeți alimente specifice care vă pot ajuta efectiv în scăderea grăsimii nesănătoase din burtă. Alăptați-vă copilul pentru a ajuta la reducerea grăsimilor pe care le depozitați în timpul sarcinii, pentru a ajuta la pregătirea pentru alăptare.

Pasul 2 Obțineți o pierdere în greutate treptată.

cum să pierzi greutatea de la burtă

Planificați-vă să luați cel puțin 10 luni pentru a reveni la greutatea dinaintea sarcinii și nu încercați niciun efort de pierdere în greutate în primele șase săptămâni, deoarece restricția de calorii vă poate afecta aprovizionarea cu lapte. Reglați-vă aportul caloric pentru a pierde aproximativ 1 kg și, cum să pierzi greutatea de la burtă mult, 2 kg.

Pasul 3 Crește-ți caloriile pe care le consumi de cea mai înaltă calitate nutrițională pentru a-ți proteja nivelul de energie și pentru a asigura calitatea laptelui tău.

Cum să pierzi grăsimea din burtă fără dietă pentru a pierde primele 10 kilograme de greutate: Nu exi

Evitați să apelați la gustări convenabile, cum ar fi chipsurile și mâncarea rapidă pentru cină, deoarece conțin adesea grăsimi trans burtice. Pasul 4 Mănâncă cereale integrale în loc de făină rafinată.

cum să pierzi greutatea de la burtă

Consumați cereale integrale pentru a oferi un plus de fibră de umplere, care ajută la neregularitatea postpartum. Pasul 5 Gustați alimente bogate în fibre și grăsimi monoinsaturate. Păstrați o mulțime de fructe și legume proaspete tăiate la frigider - încercați mere, smochine, țelină, castraveți și ardei gras ca alimente cu un volum mare, cu un conținut scăzut de calorii, pentru a vă ajuta să vă sativați pofta de alăptare.

cum să pierzi greutatea de la burtă

Încercați porții mici de nuci în loc de snack crackers și fursecuri. Pasul 6 Participă la exerciții moderate cel puțin cinci zile pe săptămână.

Își pierd demnitatea. Acesta este cel mai periculos tip de grăsime corporală, deoarece, spre deosebire de grăsimea care se află chiar sub piele, grăsimea din burtă afectează funcționarea organelor interne și este asociată cu o varietate de condiții negative de sănătate. De asemenea, femeile postnatal se pot lupta să piardă grăsimea din burtă după nașterea copilului.

Scoate copilul la o plimbare în cărucior. Schimbă bebelușul cu o altă mamă nouă, astfel încât fiecare să ai timp singur să mergi la jogging sau să vizitezi sala de sport.

cum să pierzi greutatea de la burtă

Ațiputeafiinteresat