Cum să pierdeți grăsimea în abs. Costume de pierdere de grăsime - aromabio.ro

Costume de pierdere de grăsime

Avertizare Tranzacționarea grăsimii stomacale pentru un pachet cum să pierdeți grăsimea în abs șase este mai degrabă un proces în doi pași decât lansarea într-o serie de abdomene, răsuciri și alte exerciții care vizează abs. Exercițiile abdominale pot întări și tonifica nucleul, dar nu există nicio modalitate de a reduce grăsimea abdominală.

În schimb, trebuie să vă reduceți grăsimea corporală totală prin dietă și exerciții fizice dacă vreți să sperați să vedeți burtica aceea tonifiată.

Account Options

Reducerea grăsimii corporale Pasul 1 Eliminați excesul de calorii din dieta dvs. Deoarece 1 kilogram de grăsime conține 3. Pe măsură ce pierdeți în greutate, reduceți grăsimea corporală, ceea ce vă poate ajuta să tăiați talia. Pasul 2 Alegeți cereale întregi decât cele rafinate. Produsele din fulgi de ovăz, orez brun, orz, bulgar, grâu și alte cereale integrale obișnuite vă pot ajuta să eliminați mai eficient grăsimea din burtă. Pasul 3 Bea apă peste alte băuturi. Apa nu numai că îți potolește setea, dar îi lipsește și caloriile.

Consumul de sodă, suc, bere sau alte băuturi care conțin calorii vă pot sabota obiectivele de slăbire prin creșterea aportului caloric.

Pasul 4 Creșteți-vă nivelul de activitate fizică făcând exerciții cardio în majoritatea zilelor săptămânii.

Reducerea grăsimii corporale

Un obiectiv bun este cel puțin 30 de minute de cardio intens intens, cum ar fi înotul, mersul cu bicicleta, mersul pe jos sau dansul. De cum să pierdeți grăsimea în abs, puteți crește intensitatea antrenamentului pentru a arde mai multe cum să pierdeți grăsimea în abs, ajutând la atingerea deficitului caloric necesar pentru a pierde grăsimea din burtă. Pasul 5 Incorporează antrenamentul de forță în rutina de antrenament.

cum să pierdeți grăsimea în abs

Ridicarea greutăților libere, utilizarea aparatelor de greutate sau chiar încercarea benzilor de rezistență vă poate ajuta să adăugați mușchi la rama dvs. Mușchiul arde mai multe calorii modere fat burn grăsimile, deci creșteți efectiv numărul de calorii pe care corpul le folosește pe tot parcursul zilei.

CUM SĂ-ȚI DEFINEȘTI ABS-UL ȘI SĂ ARZI GRĂSIMEA STOMACULUI - AB EXERCIȚII -

La fel ca și creșterea nivelului de activitate fizică, acest lucru vă poate ajuta să atingeți acel deficit de calorii pentru a elimina grăsimea de pe stomac. Tonifierea Abs Pasul 1 Programați timpul în fiecare antrenament pentru exerciții abdominale.

Ridicările cu două picioare vor viza țesutul inferior al abdomenului, transversul abdominal. Intinde-te pe podea pe spate. Așezați-vă mâinile, palmele în jos, sub sacrum.

Nu uitați: Există 2 tipuri de grăsime din burtă

Ridicați ambele picioare simultan la un unghi de 90 de grade. Coborâți-le încet înapoi. Lucrați până la 10 lifturi pentru picioare în timp. Pasul 2 Lucrați câteva ascensoare pelvine în rutina ab.

Gândește-te dincolo de burta ta

Intinde-te pe spate cu genunchii indoiti la un unghi de 45 de grade. Așezați-vă brațele în lateral, apoi strângeți abdomenele. De acolo, ridicați șoldurile și fesele departe de podea.

cum să pierdeți grăsimea în abs

Așteptați pentru o respirație sau două, apoi reveniți la poziția inițială. Pasul 3 Contracarați ascensorul cu înclinări pelvine.

Costume de pierdere de grăsime - aromabio.ro

Așezați-vă pe podea cu genunchii îndoiți la un unghi de 45 de grade și brațele în lateral. Trageți butonul buric către coloana vertebrală până când spatele este întins pe podea. În același timp, înclinați bazinul în sus.

cum să pierdeți grăsimea în abs

Țineți această poziție timp de cel puțin două respirații și reveniți la poziția inițială. Pasul 4 Încercați să folosiți o minge de fitness pentru a vă varia antrenamentul abdominal. Așezați-vă pe o minge de fitness, așezând picioarele la o lățime de șold separată pe podea.

Îndreptați-vă spatele și lăsați-vă mâinile pe piept, la fel ca în cazul creștetelor.

Grăsimea corporală pierdeți

Strângeți abs și lăsați-vă încet înapoi. Așteptați pentru o respirație sau două și reveniți la poziția inițială. Pasul 5 Implicați-vă părțile laterale încorporând o răsucire a trunchiului în această rutină. Deși există multe variante, versiunea standard vă face să stați în poziție verticală, cu o greutate mică în mâini.

Rotiți trunchiul spre dreapta, reveniți la centru, apoi rotiți spre stânga. Bacsis Alimentele care conțin grăsimi trans sunt mai susceptibile de a provoca creșterea grăsimii în secțiunea medie decât alte alimente, așa că tăiați aceste grăsimi din dieta dumneavoastră.

Avertizare Adresați-vă medicului dumneavoastră înainte de a începe un program de exerciții fizice pentru prima dată sau dacă ați fost departe de programele de fitness pentru o vreme sau dacă aveți probleme cronice de sănătate.

Ațiputeafiinteresat