Cum de a pierde performanțele de greutate din greutate

Puteți pierde în greutate doar din greutăți. Ceneo multi subtire

Puteți pierde în greutate doar din greutăți

Pagina principala Reglarea greutății: cântăriți mai puțin, alergați mai repede! Vă puteți optimiza performanța de alergare printr-un antrenament adecvat. De asemenea, vă puteți folosi greutatea corporală pentru a vă influența performanța de alergare!

Încercăm să ajungem la partea de jos a acestei întrebări și să vă oferim sfaturi care vă pot duce la performanță la un nou nivel.

Performanță în pierderea în greutate

Pierderea greutății corporale vă poate afecta performanța? Alergi mai repede când cântărești mai puțin? Cum s-ar dezvolta performanța dvs.

  1. Pierderea în greutate a performanței, Cine este în pericol?
  2. Pierde Greutate pe hartă Hartă pentru a pierde în greutate
  3. Pierde greutatea en arabe
  4. Puteți câștiga masă musculară mai repede sau puteți pierde în greutate prin surprinderea mușchilor?

Dacă ți-ai imagina că vei pierde kilograme de greutate corporală dintr-o singură lovitură - ți-ar afecta rezistența sau eficiența de alergare? Desigur, depinde puțin din ce constă masa corporală pe care o pierdeți: este mai probabil ca pierderea apei și a mușchilor să aibă un efect negativ asupra performanței și a sănătății dumneavoastră.

Cu toate acestea, atunci când pierdeți masa corporală inactivă, cum ar fi grăsimea, aceasta poate îmbunătăți performanța.

Reglarea greutății: cântăriți mai puțin, alergați mai repede!

Structura alergătorului Când apare subiectul grăsimii corporale, atât sportivii, cât și non-sportivii au tresărit.

Dacă îi întrebi pe oameni, aproape toată lumea va cum de a pierde performanțele de greutate din greutate o pată din corpul căreia îi atribuie prea multă grăsime pentru a fi văzută sub piele. Practic, procentul de grăsime corporală are și o semnificație pentru sănătate.

În sport - în special în sporturile de anduranță - procentul de grăsime corporală poate avea un efect de limitare a performanței. Acest lucru are o mare relevanță practică.

16 trucuri PENTRU A PIERDE mai RAPID ÎN GREUTATE

Ființa umană constă în principal din următoarele substanțe: Apa ocupă cea mai mare parte din volum. Cu toate acestea, această proporție poate varia din nou în funcție de vârstă și sex.

pierderea de grăsime arată mai rău înainte de mai bine sfaturi pentru a pierde grăsimea buricului încăpățânat

Grăsimea este principala sursă de energie în organismul uman și este depozitată anhidră. În organism, așa-numitele grăsimi esențiale se găsesc în măduva osoasă, în organele interne și, într-o mică măsură, în mușchi.

Scădere în greutate și performanță atletică

Grăsimea de stocare, pe de altă parte, se află în cea mai mare parte sub piele sau în jurul organelor interne. Fizica alergării În primul rând, să ne uităm la cheltuielile de energie ale corpului tău în timpul alergării. Pe lângă această creștere liniară a cheltuielilor de energie, trebuie să ne uităm și la masa corporală. Volumul de muncă în timpul alergării crește proporțional cu greutatea corporală.

Pierderea în greutate a performanței

Aceasta înseamnă că cu cât ești mai greu, cu atât folosești mai multă energie pentru a alerga. Cu toate acestea, dacă un alergător cântărea doar 70 de kilograme la aceeași viteză de rulare, consumul de energie ar scădea la kcal pe oră. În funcție de lipsa masei musculare active sau pur și simplu a masei corporale pasive, reducerea greutății poate avea un impact direct asupra performanței de alergare. Un consum redus de energie cu aceeași performanță musculară este o rezervă importantă de performanță pentru dvs.

Scăderea în greutate de vârf

Creșterea eficientă a performanței! Eroarea absorbției de oxigen Dacă ați făcut vreodată o spiroergometrie, cu siguranță știți absorbția maximă de oxigen. Această valoare este dată în raport cu greutatea corporală, descriind câte mililitri de oxigen poate absorbi corpul dumneavoastră pe minut și kilogram de greutate corporală.

Cu toate acestea, presupunerea că o reducere a greutății corporale este vizibilă direct în creșteri măsurabile ale performanței este greșită!

Pagina principala Scăderea în greutate de vârf Ardeți grăsimile mai repede cu cele mai potrivite alimente în acest scop, care s-au dovedit a crește metabolismul, ajutând astfel la slăbire și la menținerea și dezvoltarea masei musculare slabe.! Pentru a elimina obstacolele din calea dezvoltării dvs.

Dacă pierdeți masa musculară activă, de exemplu pentru că vă limitați prea mult aportul de energie, absorbția de oxigen scade, de asemenea! Nu este vorba doar de pierderea greutății corporale; trebuie să vă reduceți procentul de grăsime corporală pentru a vă putea influența performanța de alergare.

trebuie să piardă în greutate disperat pierdere în greutate datalounge

Studiile au arătat că IMC și performanța de alergare a alergătorilor de maraton nu au fost legate. Cu toate acestea, procentul de grăsime corporală joacă un rol foarte important în alergare!

Așadar, dacă ești la fel de greu ca și colegul tău de călătorie, dar ai un procent mai mic de grăsime corporală, ai un avantaj important!

  • Pierdere în greutate | ROmedic, Performanță în pierderea în greutate
  • Semne și simptome asociate Pierderea în greutate a performanței Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.
  • Cum iti mentii greutatea dupa ce ai slabit Această experienta nu avea legătură cu pierderea în greutate, costum în timpul unui antrenament care trimite pentru o persoana obisnuita cu toate.

Pierderea în greutate: Dar fii atent Pentru alergători, reducerea greutății corporale nu este o sarcină ușoară. Simpla creștere a unui deficit caloric și reducerea masei corporale, indiferent de pierderi, pot duce rapid la o susceptibilitate crescută la vătămare sau infecție, deci trebuie să țineți cont de eșecurile antrenamentului.

Hartă pentru a pierde în greutate

Pierderea masei musculare ar trebui, de asemenea, privită în mod critic, deoarece puteți pierde performanța.

Pe de altă parte, chiar și o ușoară reducere a procentului de grăsime corporală este o modalitate de a vă crește performanța.

pierde greutatea cu advantendge modul de grăsime pierde greutatea

În acest fel, puteți dezvolta o rezervă de performanță care vă permite să vă atingeți cel mai bine personal. În special pentru alergătorii de maraton, informațiile nutriționale prezentate mai sus reprezintă o altă rezervă de performanță care vă poate îmbunătăți performanța, indiferent de ajustarea masei corporale. Concluzie - Urmăriți-vă greutatea corporală, notând-o în jurnalul diy ceai de arzător de grăsime antrenament - Dieta și exercițiile fizice ar trebui să fie coordonate.

Ațiputeafiinteresat