Ce sa mananci de post ca sa slabesti, Dieta de post: 7 zile si mai putine kilograme

Postul intermitent – un altfel de post care te ajută să slăbești

INTERMITTENT FASTING - Cum sa mananci ce vrei si sa slabesti

Nu trebuie sa ne infometam pana la epuizare, trebuie sa avem grija cum combinam alimentele, sa diversificam meniul si sa nu ne infruptam fara oprelisti din bunatatile de pe masa de Sarbatori, odata ce interdictiile alimentare au fost ridicate.

Nu exagerati cu painea, pastele fainoase si cartofii!

tipuri de curățare pentru pierderea în greutate

Deorece majoritatea dintre noi avem tentinta sa adoptam o dieta predominant glucidica bogata in cartofi, paine, orez, paste etc. In acest sens, ar trebui, mai degraba, sa ne axam pe legume, crude sau gatite, si fructe, in defavoarea fainoaselor sau a dulciurilor.

Dieta de post: ce mâncăm sănătos în timpul postului şi ce trebuie să evităm?

Pe de alta parte, restrictiile alimentare ar putea pune siluetele si-asa silfide ale unora dintre noi in pericol, slabind mai mult decat e necesar sau ne ce sa mananci de post ca sa slabesti. Ce e de facut in acest caz?

dormind în căldură pentru a pierde în greutate

Pentru persoanele subponderale se recomanda un regim echilibrat si satios, care sa nu priveze corpul de principiile sale de baza. Se poate manca bine si fara sa restrictionam portiile de mancare, sunt de parere specialistii, sfatuindu-ne sa ocolim regimul auster post negru sau pe cel hipocaloric daca nu vrem sa ce sa mananci de post ca sa slabesti in greutate.

  1. Dieta de post: 7 zile si mai putine kilograme
  2. Slimming umbigo
  3. Dieta de post: ce mâncăm sănătos în timpul postului şi ce trebuie să evităm?

Inlocuiti carnea cu ciuperci! Cel mai adesea, acestia se plang de ameteli si lipsa de vlaga, acuzand meniul vegetarian ca fiind prea sarac pentru a le hrani nevoile nutritionle.

Carmen Bruma iti spune ce sa mananci in post ca sa slabesti

Se pare insa ca un aport suficient de apa, dublat de proteine de natura vegetala, ii poate repune rapid pe picioare. In acest sens e important sa se bea o cantitate suficienta de lichide pe zi, ideal 2 litri si sa se manance suficient pentru a nu avea astfel de surprize neplacute.

Chiar si in perioada postului ar trebui sa avem un aport suficient de proteine pentru ca acestea sunt cele care servesc la formarea celulelor din organism.

Combinati fasolea verde, rosiile, lintea.

  • Mens finishers de ardere a grăsimilor
  • Dieta de post - mananci de post si slabesti - Cori Grămescu
  • Pierderea în greutate în timpul campingului

Nu exagerati cu produsele din soia! Astfel, ele descopera ca le place un anumit aliment si il consuma zilnic, pentru a nu-si mai bate capul cautand alternative. Solutia este simpla — ar spune unii, paguboasa — spun specialistii.

Pe termen lung, comoditatea ne afecteaza sanatatea. Iata cateva exemple: varza calita cu rosii, mancare de fasole verde sau fiarta cu usturoi, sare, otet, marar, uleiciuperci pe gratar, mancare de ciuperci cu rosii, mararspanac, ardei copti, supe de legume sau supe creme, diferite mancaruri cu linte este bogata in proteine, fibre, dar are putine grasimi si calorii sau cu fasole boabe, mancaruri cu dovlecei intaresc sistemul imunitar, contin vitamina B, C, fibre, apa multa, dar in schimb au putine calorii si grasimi etc.

avis sur weightworld

Sportivii au nevoie de un plus de energie. O gasesc in miere, cereale, fructe, spanac Persoanele care fac sport zilnic au nevoie de un plus de energie, iar perioada postului ii poate slei de puteri. Ei bine, aici apare o problema, intrucat ele au nevoie de o baza larga de proteine, superioare fiind cele de origine animala care sunt interzise pe post.

Postul intermitent – un altfel de post care te ajută să slăbești

Pe langa aceastea, nu trebuie sa lipseasaca nici carbohidratii ce ofera mult mai repede energia necesara! Poate cel mai energizant aliment este zaharul, alaturi de produsele derivate care cresc promt glicemia, dar nu sunt cele mai sanatoase alternative!

pierderea în greutate sandwich sandwich sănătoasă

Mult mai sanatos ar fi sa ne aducem aceasta energie din seminte, cereale, legume precum: spanacul, sparanghelul si fructe! Fiti cumpatati daca vreti sa evitati problemele biliare si toxiinfectiile alimentare! Tipic romanesc: odata ce postul s-a incheiat, ne napustim cu furie asupra sarmalelor, piftiei, slaninei, soricilor si caltabosilor, fara sa ne gandim la consecinte.

Cumpatare-acesta este cuvantul de ordine care ar trebui sa staruie in mintea noastra.

Ațiputeafiinteresat