Beneficiile de sănătate ale scăderii în greutate tofu, Folosiți Tofu pentru a salva caloriile

beneficiile de sănătate ale scăderii în greutate tofu

cum să pierdeți în greutate prin creșterea metabolismului

Încorporarea Tofu în dieta ta Deși vegetarienii consumă adesea produse din soia, cum ar fi tofu, acest lucru nu înseamnă neapărat că consumul unei diete cu tofu îți va îmbunătăți rezultatele privind pierderea în greutate. Ca atare, tranzacționarea unor mese pe bază de carne pentru mese pe bază de tofu vă poate ajuta să reduceți aportul caloric zilnic.

Incorporând tofu în dieta ta Deși vegetarienii consumă adesea produse din soia, cum ar fi tofu, acest lucru nu înseamnă neapărat că consumul unei diete de tofu vă va îmbunătăți rezultatele de scădere în greutate. Ca atare, comerțul cu unele dintre mesele pe bază de carne pentru mese pe bază de tofu vă poate ajuta să reduceți aportul caloric zilnic. Folosiți tofu pentru a salva calorii O porție de 3,5 uncii de tofu ferm are doar 78 de calorii. Aceeași cantitate de tofu mătăsos are 55 de calorii, iar o porție de 3,5 uncii de tofu moale are 61 de calorii. De exemplu, 3 uncii de ton ușor, conservat în apă, au 73 de calorii, iar aceeași cantitate de piept de pui dezosat și fără piele la grătar are de calorii.

Mâncarea unei diete pe bază de tofu nu garantează pierderea în greutate. Aceeași cantitate de tofu de mătase are 55 de calorii, iar o porție de 3, 5 ochi de tofu moale are 61 de calorii. De exemplu, 3 uncii de ton ușor din conserve în apă au 73 de calorii și aceeași cantitate de piept de pui fără piele, fără grătar, are de calorii.

alevia ceai slabit

O porție de 3 uncii de friptură de vită la grătar, cu grăsimea tăiată, are de calorii sau mai mult de două ori mai multe calorii în tofu. Creșteți satietatea cu proteine Mâncarea unui aliment bogat în proteine, cum ar fi tofu, în loc de unul mai mare în carbohidrați sau grăsimi, vă va ajuta să vă simțiți plin 40 lb pierdere de grăsime mai mult timp și vă poate face mai ușor să respectați o dietă cu calorii reduse.

Soia versus alte surse de proteine Dovada este amestecată cu privire la faptul că proteina de soia are un efect mai mare asupra pierderii în greutate comparativ cu puiul și alte tipuri de proteine.

super slimming ceai de pierdere în greutate recenzii

Cercetătorii nu au găsit nicio diferență semnificativă între grupurile în pierderea în greutate sau pierderea de grăsime corporală. Orice proteină este benefică Conform Healthline, cele mai multe dovezi susțin o creștere a proteinelor de orice tip, inclusiv tofu, pui și alte surse, pentru oricine încearcă să scadă.

cum să îndepărtați grăsimea din dulapuri de bucătărie

Indiferent dacă alegeți proteina de soia sau proteina pe bază de animale depinde în mare măsură de preferințele dvs. Pentru pierderea în greutate sau din motive de comoditate, pudrele proteice, barele și gustările pot fi o opțiune bună în dieta dvs.

ems pierde grăsime

Cu toate acestea, pentru a experimenta cele mai mari beneficii nutriționale, optați pentru mai multe alimente întregi decât suplimente proteice extrem de procesate.

Încorporarea Tofu în dieta ta O dietă care include tofu poate fi un pic intimidantă pentru persoanele care nu sunt obișnuite să gătească cu el.

fatkiller numer

Pentru a experimenta pierderea în greutate cu tofu, încercați să amestecați tofu de mătase cu smoothie-uri sau supe cremoase. Puteți adăuga, de asemenea, cuburi de tofu extra-ferm la o rețetă amestecată, sau marinați și grilați sau săfați tofu ferm pentru a adăuga la salate sau feluri principale.

Veți obține mai multă aromă dacă apăsați apa din tofu înainte de a-l marina. De asemenea, evitați să folosiți marinate care conțin ulei, care nu se amestecă bine cu textura apoasă a tofu-ului.

În schimb, înlocuiți uleiul cu oțet, sos beneficiile de sănătate ale scăderii în greutate tofu soia, suc de citrice sau stoc, toate acestea tofu se vor absorbi cu ușurință.

Ațiputeafiinteresat